Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на главата на 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гарнитура на главата на 1.8 ТС

    колеги искам да попитам някой сменял ли е гарнитурата и дали ще мога дасе справя сам?
    а стигнах до този извод защото ми загрява много през 3-4 дни.и след като я пообезвъздуша се оправя
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

  • #2
    Колега да не би да Ви се набил радиатора с боклуци и те да пречат на топлообмена?
    Препоръчват да се почиства на водоструйка от разстояние поне 50-60 см и вижте след това дали пак ще загрява. Може пък да не е чак за смяна на гарнитура.
    Успех!
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Ако го е направила пак след обезвъздушаването и след почистване на радиат. пита, то яко замърсяване ще да е било......иначе това е първото найстина от което трябва да тръгне човек - но май найстина пръскането трябва да е от някакво разстояние, че иначе ребърцата на радиаторите се намачкват от налягането......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        да сваля радиатора или направо да отида на някоя мивка.а с водоструйка би ли станало?
        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

        Comment


        • #5
          а и я кажете как се обезвъздушава да знам дали съм направил правилната интервенция
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #6
            То по принцип смяната на гарнитура не е много сложно само че ако си го правил и преди това и то не веднъж иначе по специалното са няколко навряни болта на смукателните колектори на казанчето за хидравличната течност специалния камък за болтовете на главата динамометричен ключ и пети за зацепване на ангренажа. главата излиза със смукателния колектор има доста кабели за разкачване и разни други гъзобръци. Аз си мисля че тези коли сами се обезвъздушават оставяш капачката отворена и чакаш да включи перката на вентилатора но парното също трябва да е пуснато на макс. Ако отидеш в някой по голям сервиз могат да ти монтират манометър на мястотона капачката на разширителния съд и да измерят на лягането в охладителната система и тогава ще стане ясно дали имаш проблем с гарнитурата.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Наистина се обезвъздушава сама,ама не трябва да е отворена капачката.Затова е този разширителен съд и маркучето в горния край.Не трябва да пълниш до горе с вода/антифриз,а до означението.За парното не съм сигурен има ли значение в какво положение е - нали няма кранче,а се управлява въздушния поток.

              П.П Смяна на гарнитурата си е играчка.Пък и ще е грехота да отвориш мотора и да не си пасваш клапаните,смениш гумичките и т.н.
              Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:13.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                за обезвъздушаването е така,а какво да им направя на клапаните че нещо неразбрах.май е още по играчка да разглобявам и клапани.а това за манометъра него знаех,ще трябва да го направя.ако имате още идеи и снимки за разглобяването ще съм благодарен.поздрави
                Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                Comment


                • #9
                  Имах предвид,че ако се стигне до сваляне на главата е добре да си напасваш(ако е нужно и да смениш някой) клапаните.Също така да смениш гумичките.Ако има деформиране да шлайфаш главата.
                  Все пак не се сваля всеки ден...
                  Най лесния начин с подръчни материали да си пасваш клапаните е с дрелка,гумен маркуч 6мм. и естествено шлайфпаста.
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    вярно е че не всеки ден се сваля главата,но май майстор трябва дасе занимава с тия клапани и темподобни че толкоз много несмея да пипам.а до гарнитурата и сам ще мога да си я сменя
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Успех.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        днес цял ден нямах никакъв проблем със колата,но като се прибрах измих радиатора за всеки случей и ще видим как е сега и двигателя си поизмих малко да придобие вид.поздрави
                        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                        Comment


                        • #13
                          За обезвъздушаване не служи ли една врътка в горния ляв край на питата на радиатора......аз поне ползвах нея за обезвъздушаване.....не ми хрумна да има друго предназначение.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            добре колеги имам един друг въпрос,ако може да ми кажете размера на крагчетата на фара т.е. на къси и на дълги.искам да си купя ангелски очи обаче ми искат размер сигурно става въпрос за диаметъра.предварително благодаря
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #15
                              добре колеги имам един друг въпрос,ако може да ми кажете размера на крагчетата на фара т.е. на къси и на дълги.искам да си купя ангелски очи обаче ми искат размер сигурно става въпрос за диаметъра.предварително благодаря

                              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                              Comment

                              Working...
                              X